Zwroty i reklamacje towarów zakupionych na stronie internetowej meblenaczasie.pl :

I. ZWROT TOWARU

1.    Zgodnie z ustawą z z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2020.287 t.j. z dnia 2020.02.21) Klient może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. W celu dotrzymania terminu odstąpienia wystarczy wysłanie stosownego oświadczenia przed jego upływem. Wzór oświadczenia znajduje na końcu lub w naszym Regulaminie.

2.     W przypadku odstąpienia od umowy Sklep i Klient zobowiązani są do zwrotu wszystkiego, co otrzymali od drugiej strony na mocy zawartej umowy. Koszt odesłania Towaru do Sklepu ponosi Klient.

3.   Zwrot Towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty odebrania Towaru. Wraz z odesłaniem Towaru Klient powinien zwrócić wszelkie rzeczy, które otrzymał gratisowo, a/lub których warunkiem otrzymania lub otrzymania w preferencyjnej cenie był zakup zwracanego Towaru. W przypadku odmowy zwrotu ww. rzeczy Sklep zwróci Klientowi cenę zwróconych Towarów, pomniejszonych o wartość gratisu - zgodnie z jego ceną. Towar zwracany przez Klienta w związku z odstąpieniem od umowy, powinien być kompletny, w stanie niezmienionym, chyba że jego zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.

       Zwrot Towaru następuje na adres: Grzegorz Kołakowski Salon Meblowy „BARTEK", ul. Leszno 42, 06-300 Przasnysz.

 

II. REKLAMACJA TOWARU

1.  Wszelkie reklamacje dotyczące Towarów zakupionych w sklepie należy składać na adres: kontakt@meblenaczasie.pl. Do zgłoszenia reklamacyjnego należy podać numer telefonu Klienta, dla celów kontaktu. Zapytania związane z przebiegiem realizacji zamówienia bądź zgłoszenia reklamacyjnego również należy kierować na adres: kontakt@meblenaczasie.pl.

2.     W niektórych przypadkach Sklep może poprosić o przesłanie zdjęć Towarów podlegających reklamacji.

3.  Reklamacje zostaną rozpatrzone w terminie 14 dni od dnia otrzymania kompletnego zgłoszenia reklamacyjnego. O ewentualnych brakach w zgłoszeniu reklamacyjnym Klient zostanie powiadomiony, z informacją w jaki sposób braki należy uzupełnić.

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

 

– Adresat [w tym miejscu przedsiębiorca powinien wpisać nazwę przedsiębiorcy, pełny adres pocztowy oraz, o ile są dostępne, numer faksu i adres e-mail]

– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*)

umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)

– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

– Adres konsumenta(-ów)

– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

– Data

(*) Niepotrzebne skreślić.